Tänään 25.04.
avoinna klo 07–21
Pin icon KESKUSKATU 10
48100 KOTKA
Pin icon

Missä liikkeessä käy aina hyvin -kilpailu on ratkennut!

Kysyimme hiljattain teiltä, kuka pasaatilaisista on ansainnut parhaan palvelun pasaatilaisen tittelin. Voittaja on nyt selvillä: äänestitte Sokoksen liikkeeksi, jossa käy aina hyvin! Ääniä ja kiitosta saivat ansaitusti myös useat muut pasaatilaiset.

Järjestimme 1.5.–15.5. äänestyksen, jossa te saitte äänestää mielestänne parhaan palvelun pasaatilaista – joko koko liikettä tai sen tiettyä tyyppiä. Nyt tulokset ovat selvillä! Hajonta oli valtava ja saimme satoja ihania perusteluja siitä, miksi tietty liike tai tyyppi on timanttinen pasaatilainen.

Eniten ääniä liikkeenä keräsi Sokos. Perusteluina kerrottiin mm. seuraavia asioita: “Ei ole vielä tullut eteen tilannetta missä he eivät minua olisi osanneet auttaa”. “Työntekijät jaksavat hymyillä niin toisilleen kuin myös asiakkaille”. “Henkilökunta opastaa joka asiassa asiantuntevasti ja kaikki vaikuttavat ihmisläheisiltä”. Sokoksen tyypeistä erityistä kiitosta saivat mm. molemmat Johannat. Onnea sokoslaiset voitosta!

Toiseksi eniten ääniä nappasi Kappahl. Kappahlia hehkutettiin mm. näin: “Läheskään aina en osta mitään, silti palvelu on aina iloista, ystävällistä ja auttavaista, asiakasta arvostavaa ja jopa terapeuttista”. “Aina hyvää palvelua, riippumatta työntekijästä”. “Poistuessani liikkeestä päällisin tunne oli hyvä mieli, onnistuneesta ostoksesta ja ystävällisestä palvelusta johtuen”. Kappahlin riveistä eritoten Catia kehuttiin vuolaasti.

Kolmanneksi eniten ääniä sai Cubus. Kiitosta satoi mm. seuraavasti: “Aina saa apua kun kysyy, eikä aina edes ehdi kysyä, kun tullaan jo reippaana asiakkaalta kysymään tarvitseeko apua.” “Täällä ei jää yksikään asiakas huomioimatta.” “Kaikki aina ihanan hymyileviä ja auttavaisia. Tulee itsellenikin hyvä fiilis, kun on tuollaisia ihmisiä juuri oikeassa palvelutyössä.”

Kunniakkaasti erityismainintoja pokkasivat ansaitusti myös Kirjaspotin Tuija, Team Sportia by Ri-Pe Sportin Petri, Pelaamon Pekka, Lokoisan Kaija sekä Jungle Juice Barin Nea.

Lisäksi eräs teistä oli jättänyt erityisen mieltä lämmittävän kommentin: “Ei voi laittaa ketään etusijalle. Joka kaupassa ystävällistä palvelua ja asia hoituu.” Tämä pitää erittäin hyvin paikkansa. ❤️

Kiitos kaikille äänestäjille ja kiitos ahkerille pasaatilaisille, jotka teette Pasaatista Pasaatin. Paikan, jossa ihmisiä kohdataan lämpimästi ja ystävällisesti. Siitä ammennamme hyvää tuulta, joka päivä!